Bielkoviny – aké sú ich funkcie v organizme a koľko ich potrebujeme denne prijímať?

potraviny bohaté na bielkoviny
Bielkoviny – aké sú ich funkcie v organizme a koľko ich potrebujeme denne prijímať?

Viete, aké funkcie plnia bielkoviny v organizme? Koľko ich denne potrebujeme prijať a čo sú najlepšie zdroje? Čítajte ďalej a dozviete sa.

Vitamín D (D2, D3): zdroje, funkcie a nedostatok

plaz, vitamin D napisane v piesku
Vitamín D (D2, D3): zdroje, funkcie a nedostatok 

Vitamín D je pre náš organizmus nevyhnutný. Viete, aké dôležité funkcie plní a ako ho mať dostatok?

Vitamín C: funkcie, odporúčaná dávka a zdroje

pomaranč uložený ako vitamín C
Vitamín C: funkcie, odporúčaná dávka a zdroje

Vitamín C poznáme hlavne v kontexte dopĺňania v chladnom a sychravom počasí. Okrem toho má však množstvo dôležitých úloh a funkcií. Prečítajte si viac.

Vitamíny skupiny B: funkcie, zdroje a nedostatok

potraviny, ktore obsahuju vitamin b
Vitamíny skupiny B: funkcie, zdroje a nedostatok

Vitamínov skupiny B je 8 a pre telo sú esenciálne. Zistite viac o tom, akú úlohu zastávajú, kde ich nájdete a kedy hrozí nedostatok. 

Vitamín A: benefity pre zdravie, zdroje a odporúčaná dávka

vitamín A
Vitamín A: benefity pre zdravie, zdroje a odporúčaná dávka

Poznáte benefity, zdroje a odporúčanú dennú dávku vitamínu A? Prečítajte si všetko dôležité v našom článku.

Nemáte radi cvičenie? Pomocou týchto 12 tipov zaradíte do svojho života viac pohybu

Žena na bežiacom páse v posilňovni, vedľa stojí tréner
Nemáte radi cvičenie? Pomocou týchto 12 tipov zaradíte do svojho života viac pohybu 

Viete, že by ste sa mali viac hýbať, ale fitko obchádzate na kilometre? Týchto 12 tipov vám pomôže začať.

Mýty o tom, koľko soli (ne)potrebujeme

panvica s mäsom, solenie, soľ
Mýty o tom, koľko soli (ne)potrebujeme

Vedeli ste, že aj so soľou sa viažu rôzne mýty? V článku sme sa pozreli na niektoré z nich. 

Zobrazenie oblasti

Šport a zdravá strava

Šport a zdravá strava sú prevenciou mnohých ochorení. Prečítajte si preto zaujímavé články na túto tému, ktoré vás možno inšpirujú k pravidelnému pohybu a lepšiemu stravovaniu.

Články

potraviny bohaté na bielkoviny

Viete, aké funkcie plnia bielkoviny v organizme? Koľko ich denne potrebujeme prijať a čo sú najlepšie zdroje? Čítajte ďalej a dozviete sa.

plaz, vitamin D napisane v piesku

Vitamín D je pre náš organizmus nevyhnutný. Viete, aké dôležité funkcie plní a ako ho mať dostatok?

pomaranč uložený ako vitamín C

Vitamín C poznáme hlavne v kontexte dopĺňania v chladnom a sychravom počasí. Okrem toho má však množstvo dôležitých úloh a funkcií. Prečítajte si viac.

potraviny, ktore obsahuju vitamin b

Vitamínov skupiny B je 8 a pre telo sú esenciálne. Zistite viac o tom, akú úlohu zastávajú, kde ich nájdete a kedy hrozí nedostatok. 

vitamín A

Poznáte benefity, zdroje a odporúčanú dennú dávku vitamínu A? Prečítajte si všetko dôležité v našom článku.

Žena na bežiacom páse v posilňovni, vedľa stojí tréner

Viete, že by ste sa mali viac hýbať, ale fitko obchádzate na kilometre? Týchto 12 tipov vám pomôže začať.

panvica s mäsom, solenie, soľ

Vedeli ste, že aj so soľou sa viažu rôzne mýty? V článku sme sa pozreli na niektoré z nich. 

Užitočné tipy o zdraví do vašej emailovej schránky.

Product contact form

Máte inú otázku?

Máte otázku, ktorá sa týka tohto produktu? Vyplňte formulár a my vám odpovieme v čo najkratšom čase.